SPRUTA....

Jaha då var det dags igen !

Ja dom senaste dagarna har det hänt ganska mycket! Jo jag fick ha luciaträningen själv , Men det gick bra som tur var. I tisdags så tog jag sprutan mot svinis ;) Jag är ju då spruträdd så det var ju inte det bästa minne jag har nu dårå. Men det gick bra har bara ont i armen och har feber :P

Men iallafall jag till skolan idag och var med på svenskan och fixa så att jag får ledigt för i morrn, Ska på "besöks dag " på himmelstalund. Men eftersom jag mådde så dåligt för sprutan så gick jag hem. Jag har då vilat och gjort läxor hela dagen kan man säga !

Ja vi får väl se vad som händer i morrn vet iallafall att just nu så har jag riktift ont i armen och borde sluta plåga mig själv genom att skriva mer x ).







Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0