Fredag den 13:de

Otur eller tur om du fick välja vilken skulle man då ta ?



ja idag är det fredagen den 13:de som all vet och jag kan bara säga att jag hatar den här dagen om man få säga så ;) Det är nämligen så att första lektionen vi hade var idrott idag och det gick skit dålig om man får säga det själv. Jag har nämligen problem med mina hälsenor och just i dag på idrottslektionen när jag springer så ramlar jag eller typ blir fäld med , men det blev lättare för mig att ramla för jag springer typ på tårna pågrund utav mina hälsenor. Det sluta med att jag typ stuka foten och fick gå till skolsyster som råkar då vara min mamma.Vi ska nog åka upp någon dag och kolla upp mina hälsenor.

Ja det där hände bara för att det är fredagen den 13:de säkert för jag är inte så värst klumpig av mig iallafall inte på idrotten :P Så jag har fått haltat hela dagen och det är inte roligt endel folk glor ju så himla mycket hade lust att bara skrika åt dom att sluta glo , det är ju inte mitt fel att jag inte kan gå perfekt med foten just nu!
Inte nog med det så retas min kära fader med mig hela tiden typ bara för att jag inte kan gå fort, ibland kan man undra om pappor bara kan retas eller om dom kan göra annat det vore roligt att se dom göra något annan någon gång : )

Jaha i morrn bär det av till Norrköping med pappsen och Amanda vi ska kolla på gymnasiet Himmelstalund !
Det ska bli skoj och på kvällen så blir det Familjen Thelin hos Familjen Ronvalls ;)
Då blir det partaj kan man säga x )

Ja det var väl allt för idag, ska nog fortsätta att ta det lungt innan det händer flera tråkiga saker med mig måste ju akta mig för farorna ;)

Borde man sitta inlåst fredagen den 13:de?

Dom ända svar jag kan ge er på mina frågor är ;

Nr:1 jag väljer nog tur fast otur ngn gång kan man ju alltid få !

Nr:2 Jag ska iallafall sitta inlåst ;) ..NOT eller kanske man vet aldrig !


Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0