super dag på Djulö!

Hejsan idag så var jag ner på Djulö med Frida :D. Det tog itag innan vi hitta en plats att vara på men tillslut så slog vi oss ner vid slätten . VI sola och åt först och jag tog sedan ett dopp Frida var en liten badkruka ;) om ni fattar vad jag menar. Men i allafall vi badade två gånger idag eller jag. Elin tittade förbi en stund men hon skulle till Stockholm så hon vara bara där i en timme eller lite mer. Jag kan säga att det var riktigt hot på Djulö man kunde inte ens svalka sig själv med sitt eget vatten och då är det illa. Men jag trodde inte att jag skulle få någon färg idag men det fick jag :D Så nu är lilla jag jätte glad. Men är lite bränd också. Frida och jag bestämde oss för att åka hem till mig vid 5 ungefär . Vi satte oss vid datorn och spela sims ett tag eller tills klockan halv 7 tror jag eller något. Frida var tvungen att åka hem då... Men det kommer vi nog göra om någon mer dag under sommarn. I morrn bar det av till Kovik med familjen Staaf det kommer bli så himla roligt :D längtar redan x)

FRIDA <3 (gammal bild)



Puss å hej //Thelin

Kommentarer
Postat av: Erika Staaf (a'

Fridaa! :D <3

2009-06-26 @ 21:42:54
URL: http://tieperikaa.bilddagboken.se
Postat av: frida

taha, guh vilken bild xd <3

2009-07-31 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0