sommar sol

Hejsan ,
Hann ju inte skriva så mycket om igår men här kommer det lite kort.
Jo det börja med vi åkte i väg en bit tills vi märkte att bagageluckan var öppen. Så vi stängde den och åkte sedan vidare till Kovik. När vi väl var där så tog vi en plats att slå oss ner på och tog fram våra saker. Jag väntade tills familjen Staaf kom innan jag hoppa i och bada. När dom kom gick mot vattnet . Det var verkligen svinkallt i vattnet, men jag lyckades bada 4-5 gånger i går tror jag :D. Okej det var väl lite smått om vad som hände i går lite om i dag då.
Jo jag har väll mest varit hemma och fixat lite . Jaf var hemma hos emma och erika en stund med min syster för att hälsa på djuren. Jag bada vid Djulö idag på eftermiddagen med familjen bara för att svalka av sig. Det är väll allt som har hänt idag .



Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0