Ja idag ...



Ja idag har jag inte gjort så särskilt mycket,Men jag har vart ute och gått och fotat lite:PMedans mamma och pappa träna jag skulle ha hängt med men det blev inte så ville sova längre en till klockan 9xD
Jag har väll bara gått och tänkt på att skolan börjar i morgon och det är tråkigt orkar inte koncentrera mig på mina betyg igen,aja det går väll säkert bra dom här tre dagarna som är kvar utav veckan.Men jag åt lunch och fika hos mormor i dag också när pappa kom så börja vi snacka om mormors släkt för tydligen är den rätt stor och tydligen så kände pappa någon på hans jobb som var släkt med oss och en utav mina kompisar är brylling med mig.Det är ganska förvirrande kan jag säga man blev helt snurrig när mormor och mamma snacka om alla människor som är släkt till mig xD
Men mormor vill bara att jag vet nästan allt om min släkt:P
Jag kom hem tillslut i allafall jag satte mig nästan direkt framför tvn för att få kolla på en utav mina favorit serier One tree hill, den är så himla bra tycker i allafall jag:DJa sen var jag tvunge att följa med pappa och fixa mat åt oss men det var inte så jobbigt.Ja nu har jag inte så mycket att berätta om vad som har hänt i dag det händer väll mer i morgon när skolan har börjat och allt roligt som säkert händer mig xD

Puss å hej //Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0