stan med mamma+syster

hejsan på er!
Jag hade som sagt en underbar dag i går med min Emma :D <3 Vi träffade även Erika, Alice och Monika :)
Hade kul iaf , men idag så ska man ner på stan i gen fast med mamma å syster, ska nämligen ta några till hål i örat få se om det verkligen sker i dag men det hoppas jag på :) För jag har velat det ett tag men har inte direkt tagit tag i det, så tänkte göra det idag :)
Aja vi får se vad som händer vi ska iaf käka eller fika på stan, Jessica ska kanske ska klippa sig också vem vet jag kanske också gör det eller så beställer jag bara tid ;)
Nehe ja vi får se vad jag hittar på efter det men måste iaf räkna lite matte idag.. Hoppas jag orkar ;) haha ne men måste man så måste man! Kanske ska träna lite senare vi får se , skulle vara skönt att träna lite ::D men bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0