Inte okej

Idag har det varit nästan en helt okej dag men ändå inte..
Det börjar med att det snöar som bara den, och när man är på tåget så åker man en bit sen blir det stop och man få stå i några minuter, sen åker man några meter till då blir det stop igen.. Men då står man typ i 45 min ... Så vi var lite sena. Det var något signalfel tydligen.
När man väl kommer till Norrköping sen å ska ta spårvagnen till skolan. Så kommer ingen spårvagn eller buss. Då va jag å mina kompisar redan skapligt irriterade.. När väl kom någon så var det antingen inte våran eller fullsatt om det var våran så vi inte kunde gå på för mina kompisar hade hundarna med sig:( Sen kart över 8 så kommer äntligen en spårvagn som vi kan åka med:D Men vi var så när att ta nästa tåg hem igen ska ni veta!
Så åkte vi en bit med spårvagnen men sen en station innan man ska gå av så måste alla gå av , så vi fick gå några km till skolan också i ovädret. Kom försent men min snälla lärare förstod som tur var.
Det roliga är att vi åkte kl 06.32 tåget i morse men kom till skolan typ vid 9 så lång tid ska det inte ta!!
Aja skoladagen gick ju fort sluta 14 så tog 14.31 tåget hem å nu sitter man här å pluggar har fixat lite med grupparbetets powerpoint och nu ska jag räkna lite matte så jag inte plugga allt imorrn kväll med madde;) Ne nu måste jag plugga bli en lång dag i morrn slutar 16.00 men ha skit lång hål också.. Men men ;)
Såhär ser man ut efter en halvjobbig dag ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

jag kom på det!! jag vet hur man gör den där sista ;)

2011-01-13 @ 22:32:59
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0