FREEEEEEEDAG!

Äntligen så är det fredag :) Har haft en okej dag, först va det redovisningar man fick sitta och lyssna på för man själv ska inte redovisa förs nästa vecka ;) Sen va det matte å vi håller ju på med matte B nu :P sen efter det hade jag omprov på matte för att jag hade missat massa genomgångar när jag va i Egypten så det gick inge vidare sen nä man skulle skiva matte provet då när man kom hem, men idag kändes det skita bra :D (Y)
Ja jag tog 16.31 tåget hem så blev en sen dag fast det är fredag... Men men det är ju helg nu så ska njuta utav ledigheten just nu över helgen ;) Förresten gick det skit bra att plugga med Madde igår var kul också, det är tack vare henne jag fatta mer nu ;) eller som hon säger att jag lär henne istället för att det är hon som ska lära mig x )<3
Nehe nu ska jag softa lite grann och sova en stund kanske är så j*vla trött x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0