BON JOVI

Guuud vad dålig jag är på att uppdatera men jag har inte orkat !;) men iaf har haft en helt okej vecka faktiskt :P Glömde berätta att förra lördag var jag på The tourist med Emma :D Sen i går så förklara jag en scen för elini min klass hon är för skön hon gjorde verkligen min dag igår, jag hade verkligen en dålig dag igår :P
Ni som ha sett filmen fattar men så här lät det iaf!
Jag- När han ringde till reception, när han blev beskjuten så svara dem på italienska bon "något" (kan inte språket) å då skriker Johnny Depp Bon Jovi ....forts..
Elin- Men varför skrike han Bon Jovi för när han heter Johnny Depp!?
Asså jag å Madde brast ut i skratt å det var inte bara för det utan också för att vi var skit trötta och flummiga x ) Haha, men Elin gjorde verkligen min dag igår man måste bara älska henne ! :)
Ja å idag hade man sovmorgon så himla skönt, men sen på matten hade man en praktikant som man tyckte synd om för ingen på matten verkligen fatta inget alls om vad han snacka om , emma, lovisa, andra emma å jag verkligen flumma bort lektionen ;) eller mest emma, lovisa å jag då inte den andra emma hon räkna lite mer iaf ;)
random bild x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0