Sunday

Bion var asbra igår och det var bra sällskap också! Fick skjuts hem som tur var , man kan säga att Madde är den snällaste som finns :D Vi får se om det blir någon fika snart när hon blir frisk från förkylningen :D
Men iaf det känns som man kanske borde ta å läsa hp-böckerna men har aldrig riktigt orkat det :P det är lite konstigt för när en bok blir på film el serie så brukar jag alltid vilja läsa dom , eller om jag har läst dom innan dom har blivit det :P Men problemet är ju hur jag ska få tag i alla böcker :P
Haha.. ne men idag är det lite sådan här plugg dag , räknar matte just nu å sen har jag städat lite igen å sen blir det att packa för på torsdag bär det av till Egypten :D
nee nu måste jag räkna å plugga engelska men ses !
jag bjuder på denna x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0