SOMMAR!

Hejsan allihopa är feberfri nu men har halsont å allt fortfarande men jag kan ändå göra lite saker x ) var på stan på förmiddagen och köpte en bikini och åt en korv med mammsen sen gick vi hem :) Gud vad duktiga vi är !
När jag kom hem så slängde jag på mig bikiniöverdelen och så satte jag i gåång och tvätta min moppe :)
Så nu är den ren och fin! tihi.
Sen duscha jag pumbisen å smulan också deom tyckte det var riktigt skönt att duscha ute med kallt vatten eftersom det är så himlavarmt ;) Sen har vi tagit fram studsmattan så jag har fixat och donat med den.. Har även tagit in tvätten även fast det inte är så himla intressant men men jag gjorde det för att vara snäll! mne ska åka å hämta min moster nu för ska grilla med mormor å moster,morbror och familjen så C Y A!




// Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0