50- års fest !!

Då är det dags

För min morbrors fest, vi ska it vid 17.00 och jag har inte direkt någon tid so jag vet att jag kommer dansa men jag vet på ungefär när jag ska dansa, är lite nervös men det går nog bra har ju sjungit för ännu mer personer så varför skulle de här vara värre..:P

Aja idag har jag och mamma vart på stan och köpt kläder till mig och sen blommor :P Haha sen å frgajag mitt hårnä jag kom hem , så att jag inte skulle ha någon ful utväxt på festen :P ja och sedan har jag väl gjort mig i ordning eller det görjag ju nu med , det tartid att göra sig fin, Jst ja jag ska träna på dansen lite mer. Jag måste ju vara helt säker, Haha ne nu har jag nog fått med allt nu ska jag fortsätta med att fixa till mig :P haha men vi ses !

En snygg bild på mig i min fina hårfärg eller det är samma  men :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0