Vädret ...

Vad är det här för skitväder man har här egentligen !?

Jag blir så himla sur när jag får se det fula vädret... Men det finns ju alltid annat som får mig på bra humör ;)
Idag har man då haft sitt prov i religion/hinduism det gick bra eller det kändes bra hoppas jag får MVG så jag får behålla mitt betyg ;). Idag har det varit en jobbig skoldag som man gärna vill slippa sluta liksom 14.55 idag , men fick skjuts i morse så jag fick även skjuts hem, skippade moppen i det här vädret idag. Nu ligger man hemma i sänge å slöar typ med hög musik! Det värsta är att man har helt plötsligt fått världens huvudvärk så ska väl ta mig ner till köket å ta ipren. Men annars är allt bra ska nog titta lite om jag kan beställa något från internet så jag blir lite gladare !
Just det i morrn har man då ännu ett nationellt prov i matte fast det är sista skrivar delen:P Haha, ne nu har jag inte mer att berätta förutom att jag verkligen vill ha min sommar nu !!

;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0