tjolahoppsan sa ;)

Ja nu var det verkligen länge sedan jag skrev , men jag är ändå ganska stolt över mig själv att jag nu ens orkar ta fram datorn och skriva på bloggen, Ligger nämligen i feber och orkar inte göra så mycket ,för det gör man ju inte när man har feber.
Så jag har mest legat i sängen och sovit dom här dagarna, ja fast helgen som varit , så var jag faktiskt frisk tävla simning då. Gick ganska bra , på lagkapperna kom vi etta på 4*50 m frisim och tvåa på 4*50 medly :D
Mamma tror att jag hade viruset redan i kroppen då bara att det bröt ut sen för att jag tog i så hårt:)
Men inte bara det på sista sträckan tog jag i så hårt att när jag kom i "mål" eller vad man nu ska säga så fick jag någon sträckning eler något i armen , så har haft on i den också och det var höger arm så det var inte bra dte heller :P
Ja vad ska man gör med en Thelinare som jag,, jaa det är frågan !;)
Ja nu ska jag väl fortsätta och sova eller vad man nu kan göra när man är liggandes med feber !


Puss å hej // Thelin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0