love

Då har även jag sportlov då, fast det lär gå åt att planera..;) i veckam har jag gjort massa kan man väl säga .
I måndags var jag ute i stallet som vanligt gick bra fick rida rita , och hon blev rädd för sig själv när hon snubbla.. hehe sen i tisdags så träffa jag min bästevän sofia , vi tog en fika på sultans och bara prata vi kan ju inte ses lika ofta nu när vi jobbar ;) men det är alltid lika kul att ses.
 
idag hade jag en underbara jobbdag älskar verkligen mitt jobb och vet vad jag vill göra med liv verkligen :) så ska se till att det blir så! annars så har jag haft det rätt så lugnt ska vila upp mig i helgen lite tror jag sova lite är ganska så trött nu när jag har börjat jobba ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0