Årets första DOPP!

Idag har jag haft en suverän dag med mina brudar :)  jag börja dagen med att ta en springrunda med min lilla sötnos Lindsy:) sen åkte jag iväg med elin till sofia, där vi satt ute på deras flotte i solen och åt grillat vilket var riktigt mysigt.
 
Jag tog även mitt första dopp idag kan ni fatta det att jag bada för första gången i år i April! haha kan knappt fatta det själv men det var sofia som övertalade mig, men jag är gad för det :) Var där hela eftermiddagen och nu sitter man hemma och njuter av det fina vädret som har varoit under dagen och hoppas att det lär fortsätta så i veckan så man får njuta lite till :)
 
Ledig i morrn också men sen blir det jobb resten av veckan, ska bli skönt att komma tillbaks till vardagen igen samtidigt som man vill vara ledig lite till;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0