Explotion inom mig

Har varit så himla irriterad dom dagarna hittills denna vecka.. Har som en bomb inom mig som bara väntar på att å explodera .. Tar en dag i taget och hoppas att det blir bättre nästa dag men det bästa kanske egentligen är att bara låta alla känslor flöda ut . men vad vet jag!?
 
Har kommit underfund med att jag orkar inte längre visa min fake mask som jag sätter på mig varje dag för alla mina vänner och familj men jag gör det ändå, men hemma börjar den försvinna, jag borde inte känna så i huvudtaget fö jag vet att det är någon som mår mycket sämre än mig som jag hoppas ska bli bättre, men ibland vill jag bara vara för mig själv och slippa allt elände och bara vara helt enkelt, vill vara den person jag en gång var men man förndras väl hela tiden antar jag, men vill slippa att göra ett skådespel för dom jag älskar.
 
nog om depp snack, kan ju säga att hela förra veckan var jag faktiskt i stallet varje dag och hjälpte till på höstlovsaktiviterna :) och i fredags avslutade vi med en halloweenkväll och en spökrunda! Och det var riktigt skoj jag och jessica var ett brudpar som barnen skulle skaka hand med och önska oss lycka till, tyckte verkligen synd om barnen dom drog snabbt undan händerna och blev verkligen rädda när vi tok blängde på dom och följde dom med blicken :) dert var riktigt kul att få vara delaktig :)
 
i lördags kväll fick jag också träffa mina efterlängtade vänner elin och sofia saknar dom så mycket och det var en minnesvärd kväll och jag hoppas vi ses snart igen är ju svårt nu när elin bor i örebro och så men vi försöker verklign hitta tillfällen! Men nu ska jag nog återgå till en liten mysig kväll och titta på någon film :D
 
Saknar Australien lite själva äventyret och resan,vad hände med den erika som älskade nya äventyr!?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Puss på dig min fina vän <3

2013-11-11 @ 16:06:39
URL: http://andersssonelin.blogg.se
Postat av: Mickan

<3

2013-12-29 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0