Känns inte alls som det

Det är då dagen innan min födelsedag vilket inte alls känns som det är egentligen!

Men men kan ju inte göra något för att det ska kännas som det heller :p mamma är i Malmö och kommer inte hem förs imorrn kväll, pappa har åkt innan jag vaknar och ja min syster går inte upp innan 6 bars för att gratta mig :p så jag får glatt gratta mig själv imorrnbitti ;)

Nog om det har hoppade igår på lektionen och det gick rätt så bra , men det gick bättre i lördags när jag red reva då också! Men fick en massa beröm av Helena och hon sa att jag rider reva riktigt bra så känner mig iaf glad och stolt över mig själv :) längtar tills helgen nu men det är bara två dagar kvar sen lite helg som tyvärr hår alldeles för fort :/ men konstigt nog är det snart bara 9 veckor kvar det går snabbt nu vilket jag är glad för x )

Kommer en liten bild på mig och den nya söta hästen Shakira :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0