pluggdag

hejsan på er, sitter i köket och pluggar, gör våfflor och lyssnar på disneymusik snacka om pluggtaktik, pluggar inför fågelprovet imorrn och matte och historia måste gör ett prov ska ju hinna göra tre st innan juni... men men det klarar jag nog :)
ne nog med det tråkiga nu är det ju inte långt kvar till sommarlovet och då är det heller inte långt kvar tills jag åker till Australien :D hehe gud vad jag längtar! sen har jag en till rolig  nyhet att berätta jo vi ska nämligen köpa häst !!! :D snacka om lycklig man är så vi håller på att kollar runt!
ne nu måste jag verkligen plugga så att jag gör bra ifrån mig i morrn ! ha en bra söndag hörrni!:D
blev en bild på en häst från stallet där jessica rider :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0