midsommar :D

hade en underbar midsommar igår måste jag bara säga, vi åkte nämligen ut till mina föräldrars kompisars sommartsuga och fira där med lite folk :D jag och jessica fick åka vattenring bakom motorbåt. gud vad fort det gick och daniel trodde verkligen att jag hade ramlat av för att jag var så blöt;) men neeerå det gjorde jag inte som tur var! men roligt var det iaf! sen var det mat, fika å lite lekar!  det var så himla roligt och en annorlunda midsommar men jag är glad för att jag var med och fira :D
ikväll ska jag till elin och träffa henne och sofia , vi ska ha en liten tjejkväll kan man väll säga :) stannar kvar där över natten också :) så får försöka snygga till mig sen för just nu ser jag ut som jag vet inte vad x) och inte nog med det nu är det ungefär en vecka ch några dagar kvar tills jag åker till Australien :D längtar verkligen men börjar faktiskt bli nervös nu :)
det gick inte precis så bra för de vuxna på frisbeegolfen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0