ny uppdatering ;)

lite om dagarna som har gått ;)
fredag
jag gick upp vid 10 tror jag ;) åt frukost och slappa framför tvn, sen gick helena och jag till poolen och sola och så tog jag ett dopp ;)
vid 2 gick vi tillbaka till rummet vi kolla på tv och åt tim tam:) vid 5 sen så gick vi ner mot "stan" å åt på subway och sedan mot supermarket å handla lite grejer. vi stötte på de andra och de fråga om vi ville gå med dom och äta pizza men eftersom vi redan hade ätit så gick vi tillbaka! när vi kom tillbaka till hotellet så satte vi oss i soffan och kolla på film :) vi såg notting hill riktigt bra det var ett tag sen jag såg den så det var väl dags antar jag ;) sen var det mest slapp och sedan sängen eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter!
lördag
idag gick jag upp kvart i 6... gjorde iordning frukost och satte på tvn av ren slump var det is cermonin det hade jag totalt glömt bort.. haha sen ringde pappa på morgonen och jag var bara tvungen att fråga honom om han också kolla på det :) , men det gjorde han inte så jag var då tvungen att berätta att de hade james bond  var med mister bean var också med men när han var med hade vi redan slutat vårat samtal  :) pappa var tydligen hos morbror kjell så fick även prata med honom lika rolig som alltid, det är alltid trevligt att prata med honom.
Sen bar det av på en segelbåtstripp och lite snorkling också och det var så mycket vackrare där vi var igår än i barriärrevet;) tog lite bilder också men det är svårt att ta under vattnet ;) sen så njöt man bara på segelbåten! det var min första segelbåtstur så det var både intressant och roligt:) brände tyvärr ansiktet...Men jag överlever:) när vi kom hem var jag och helena väldigt trötta så vi tänkte bara slappa tills vi insåg att vi behövde gå till supermarket.. Så vi gick fit och åt även på Mc. sen blev det att handla mjölk, dricka och bröd och sen raka vägen till hotellet. Det var jobbigt för det var min tur att bära påsarna och en brant uppförsbacke är inget önskemål precis men jag genomförde det iaf :)
sen när vi kom tillbaka till vårt rum så tog jag en dusch och sen ringde pappa så jag prata med honom :) alltid lika kul. saknar dom verkligen nu men det är ju inte långt kvar nu tills vi kommer hem.
idag då, jo då har jag packat under morgonen eftersom vi åker tillbaks till sydney imorrn. Det är väldigt underligt när man packar för det känns som jag har mer och mer men jag har inte köpt till något som ska ner i resväskan nu !? ja förhoppningsvis så blir allt bra tillslut. annars så blir det väl en rätt så slapp dag :) ich sen imorrn så blir det som sagt tillbaks till sydney och sen ska vi äta på hard rock café på kvällen å på tisdag bär det av till flygplatsen och sen blir målet hem till sverige så jag är hemma i sverige kl 9.30 på onsdag :D tror inte att det blir något mer inlägg innan dess men man vet aldrig ;) men bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0