Taronga Zoo

tjenare på er!
idag var vi på taronga Zoo, och som sagt så var det riktigt roligt och stort;) men den stora nackdelen var att "inhägnaderna" djuren var i var alldeles för små för dom tycker jag eller det skulle inte bara vara jag som tycker det. + att de lever inte upp till de krav som bordes heller...
men men vad kan jag göra åt det, jag var ju bara där för att se djuren och om jag kunde eller hittade något sett att ändra deras levnadssätt så skulle jag göra det! det lovar jag !
men är ändå glad över vad jag fick se idag det var dels djur jag har sett förut med det var ju också såklart djur som bara finns i Australien:) i 4 timmar gick vi runt och hann knappt med att se alla djur så många var det och man blev alldeles snurrig, var lite lost sometimes men hitta tillslut ;)
efter zoot så åkte jag med hannah, caroline, och helena till warringah mall och där köpte jag en tröja, och strepsils och tugummi, just det köpte även två saker vid zoot men kan inte berätta det här för det är presenter till familjen typ ;) hehe..
ja imorrn så ska vi till manly beach, och vi ska vara där 11 så vi har sovmorgon wohooo:D ja  å sen är det bara en vecka kvar tills vi åker till  bariärrevet och är där en vecka å sen åker hem ;)
denna ormsort är världens längsta
trött koala:)
liten krokodil(ingen bra bild pga glaset)
en liten kängruusort
pelikan
kängruu
lejon
tigrar
mini flodhäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0