Sydney Aquarium

hejsan på er!
idag åkte vi med 9 bussen in till stan för att sedan gå därifrån till Sydney Aqarium där vi då var fram till kl 1. det var riktigt coolt där, men mycket folk... men ändå värt att se. men jag är ju mer van när vi gör något med skolan tex att det inte är så mycket folk så det var rätt jobbigt! men det var ju såklart mycket mer fiskar, och coolare här än vad det det finns i sverige. efter det så tog vi lunch och satt och kolla ut över harbour, sedan gick vi till chinatown jag hitta massa fina saker men jag våga inte köpa med kort , men jag köpte ett iphone skal, men ska försöka gå dit någon mer gång innan vi åker härifrån för jag hitta massa söta asiatiska saker jag alltid velat ha men inte kunnat köpa hemma:P
ja och nu sitter jag på mitt rum hos värdfamiljen, har lånat hannahs adappter men ska köpa en ny, ja och väntar på mat så mycket mer kommer inte att hända idag;) imorrn bär det av till Bondi Beach jag ska dock inte surfa för jag tycker att det är för kallt och jag kan gör mycket mer utav de pengarna istället :) men jag ska fota alla tänkte jag som ska försöka lära sig surfa i det kalla vattnet ;) ne nu får ni lite bilder på fiskar istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0