Sista shoppingdagen i Sydney :D

idag som sagt var så gick jag och helena till china town :) jag hade bestämt mig för att inte köpa något idag men det sluta med att jag köpte en kortlek, två nyckelringar och två klockor som var formade som Australien typ ;)
Åt suchi idag också och det var riktigt gött :D ja idag var det den sista shoppingdagen i Sydney för på måndag bär det av till early beach och varmare väder :) längtar redan till att njuta i solen :D men längtar också lika mycket för att få komma hem  tänker redan på när man kommer till arlanda och ens familj står där och sen få träffa min lilla Lindsy och alla vänner ja bara att komma hem till Sweden kommer kännas bra men också konstigt för man har typ börjat vänja sig med att vara i Australien, jag till och med tänker på engelska ibland x) haha
ja imorrn då, jo då blir det nämligen grillning med värdfamiljen och kanske helena och caroline kommer också men det vet vi inte än ;) ja och sen ska man packa om väskan eftersom vi flyger till early beach :D ja sen är jag där från måndag till måndag och på tisdagen sen så åker vi hem till sverige :D kul att sitta på ett 23 timmars flyg sen ... haha men men det går fortare än vad man tror:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0