Sista dagen med värdfamiljen

hejsan på er , har ätit god grillad mat nyss och  sen åt vi en bakelse:) har packat min resväska också och det var inte lätt och det värsta är att jag måste gör det igen nästa vecka .... :( jag har köpt alldeles för mycket :'( den väger ungefär 21.45 och eftersom vi flyger inom australien imorrn så vet jag inte om det blir övervikt:S men det blir inga problem när vi åker hem till sverige men nu vet jag inte :S ooops
Ja idag är det som sagt sista dagen med värdfamiljen.. senare ikväll så åker vi till värmammans föräldrar och jag vet inte vad vi kommer att göra där ! men något kommer vi att göra iaf ;) det är lite konstigt att det har gått så fort det börjar redan närma sig sista veckan i australien sen får jag komma hem till min lilla stad och min familj och vänner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0