barriärrevet :D

hejsan på er !
idag gick jag upp kl 5.45 och det var jobbigt.. men gick ändå upp och åt frukost och kolla på tv :) sen kl 7.15 så gick bussen mot båten. på båten fick vi information om de olika aktiviteter vi kunde göra under dagen, det som ingick i priset var snorkling och åka ut med en båt som hade glasbotten men jag och helena hann inte med den :/... Annars kunde man åka helikopter, dyka och få massage ;) Men som sagt så gjorde jag bara snorklingen. Blev lite besviken på revet hade för höga förväntningar tror jag för jag tycker att det är mycket finare i egypten, men men det kan ju bero på att barriärrevet är så stort och man får höga förväntningar ;) Men är ändå glad att jag gjorde det för hur många är det som kan säga att dom har snorklat i barriärrevet ;)
Annars så har jag solat och lyssnat på musik under dagen;) ja och nu sitter jag här och gör inget alls, ska väl äta snart antar jag och sen blir det film ikväll igen med helena x) ja det var väl allt från mig bye bye ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0