lördag..

tjenare på er, är dålig på att uppdatera ... jag vet! men har inte tiden i veckorna alltid för jag kommer hem så sent och då är det läxor som ska göras... i onsdags var jag iaf på bodaborg med klassen och b klassen1 as kul var det ! trots att  man inte tyckte det från början ;)
jaha idag då så har dagen gått ut på att jag tog en liten lång promenix med Lindsy och sen till nu så har jag fixat mig och lyssnar på musik i rummet, pappa har grabbkväll så det är massa grabbar på nedervåningen och sen jag den ända tjejen som är på tredjevåningen :P hahah! men ska snart till elin, som tur var fick jag komma tidigare , sen efter det drar vi oss mot linnea på tre rättersmiddag :D det ska bli skoj!
här är en bild på hästen jag red förra söndagen :D så söööt! det är den med den vita bläsen!
och en ful lite bild på moi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0