loov

tjenare på er!!
Äntligen har det blivit loooov! men trots det måste man ju plugga iaf, låt se nu vad jag ska plugga detta lov jo ,matte,fysik,svenska,sällskapsdjur, djursjukvård ja det är väl allt.. som tur är ska några saker vaa klara v9 och andra v10 !
Men jag ska inte bara plugga på lovet man måste ju få göra andra saker också ! har inte planerat in så mycket än men ikväll blir det tjejåterträff med tjejerna från förra klassen :) ska bli skoj, vi får se hur det blir det var ju ett tag senoch de ända jag verkligen har umgåtts lite mer med sen vi börja gymnasiet är elin och sofia ! men det går nog bra, vi har säkert massa att prata om!
Sen på onsdag bär det av till Linköping för att träffa Elin :D det ska bli skoj och vi får se vad vi hittar på men mer om det kommer då!
Ja vad ska jag annars göra idag då, jo jag ska ta det lite lugnt nu sen ska mamma,pappa å jag åka ner på stan och fika lite man måste ju ibland umgås med dom också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0