sista dagen på sommarlovet!

hade jätte trevligt i lördags när jag åkte till tuna med elin och sofia köpte två par byxor bara men det var nödvändigt och jag måste ju spara eftersom vi åker till London i höst :D
igår så tog jag det mest lugnt hade inte så mycket att göra ;) så det blev en slapp dag kan man väl säga:D
idag är det sista dagen på sommarlovet för min del... lite tråkigt men ändå så är det väl helt okej att komma igång igen även om jag inte längtar till alla prov å läxor men det är ju sista året så ska nog överleva detta skolår med :) idag så blir det bara att njuta ska sen vid 1 gå till mormor å äta mat :) bli pankakor känns som man är liten igen :) hehe sen blir det väl att kolla på film och tv och mysa med vovven :D har börjat kolla på Heroes har alltid velat se igenom hela men har aldrig tagit tag i det ;) så nu så här när alla andra serier börjar dra igång igemn börjar på en ;) fast nu har jag ju några episoder att titta på till skillnad på dom jag redan följer ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0