onsdag redan

Det har redan gått en vecka sen jag kom hem och har inte riktigt fattat att jag har vart i Australien eller att jag har kommit hem ;)
men iaf idag så gick jag en långpromenad med emma :) vi tog med oss vovvarna och det gick jätte bra tills mot slutet då de blev riktigt busiga ;) haha, vi som trodde att de var trötta... men där lurade de oss allt ;)
Ja just nu håller ag på och fixar lite och bara slappar lite grann för någon gång vid 5 så kommer mina kusiner hit:) jag ska visa bilder och berätta lite om Australien :) så det ska bli kul!
Det var ju ämdå ett tag sen jag såg dem sist, imorrn blir det att träffa erika och ja sen har jag inte så mycket inplanerat denna vecka ;) men det dyker nog upp massa saker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0