miss you !

idag var man då iskolan och vi hade projekt hela dagen förutom sista lektionen då det var fysik och ja dagen var tråkig om man ska sammanfatta det ;) på fysiken gjorde jag precis inget alls ;) hehe
å på projektet vet jag inte riktigt vad jag ska säga ;) så bra ha skoldagen varit :)
 
kom hem kl 5 ungefär och sen åkte man hem hjälpte till att laga mat och sen har jag plugga lite fysik och historia efterspom mitt uppdrag och ett prov ska bli klart tills på måndag ;)
ja och sen var jag med och handla mat med pappsen ja och nu ska jag väl snart sova för jag är så himla trött ;)
 
prata lite med Hannah idag på facebook saknar henne verkligen :'(  vi hade så himla roligt tillsammans men vi ska iaf försöka träffas så vi får se när det blir för danskarna få inte komma på reunion partyt i göteborg :/ så då blev vi riktigt ledsna :( men men vad kan vi göra :)
 
ne nu ska jag sova för nu är det bara två skoldagar kvar utav denna vecka och imorrn slutar jag 2 :D (Y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0