migrän...

Blev hemma idag från skolan pga migrän... inge kul asså sov inget inatt pga utav det och då blev det ju såklart värre när jag vakna och jag som ändå hade chansen att sova längre idag :)
annars så har man bara slappat under dagen :) vart ute med linsy för det måste göras :) 
 
Kommer iaf gå till skolan imorrn dels för att vi har projetkarbete hela dagen och man kan ju inte vara hemma flera dagar för huvudvärk ;) så det blir en tre dagars vecka för mig denna vecka eftersom vi är lediga påå fredagar :) å på fredag blir det körlektion :) ja och resten av dagarna i skolan denna vecka kommer gå ut på fysik,kemi och engelska:P hehe
 
just jag emma har flyttat till göteborg så känner mig lite ensam för tillfället har ingen att prata med om vissa saker jag har ju erika men det är inte alltid vi ses :) å emma var liksom en person man bara messa å sen gick vi ut och tog en promenad om kvällarna och bara snacka :D det bar så härligt , men nu hoppas jag ju såklart att hon har det jätte bra i göteborg :) jag får helt enkelt hälsa på henne någon gång när man kan :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0