Helgen i korthet

Vi hade som sagt kräftskiva igår och elin kom också :) så jag fick sällskap under kvällen!
hade fixat en liten frågesport och en musiktävling åt de vuxna å det uppskatta de :) Vi höll på ungefär till kl 1 i natt :) sen var det bara att ta in kaninerna och så blev det sängen för mig och lilla vovven, vi sov som stockar sen kan jag säga :)
 
haha idag har jag varit jätte seg har typ legat i sängen hela dagen med datorn och kollar klart 4:e säsongen utav heroes och sen kollat lite olika avsnitt från One tree hill :) hehe idag har jag varit riktigt trött och lat kan man säga men man kan få vara det ibland tycker jag ! :D
ja just nu sitter jag funderar på om jag ska titta på någon serie eller kolla på film eller om det blir något annat :) Börjar iaf 10 imorrn så det blir att ta 9 tåget :D så är skapligt glad och nu blir det ju 4 dagare vecka i 6 veckor framöver nu så jag överlever nog :D 
hoppas ni har haft en bra helg för det har ju iaf jag :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0