Första dagen...

har då haft min första skoldag idag då ... det gick väl bra antar jag eller jag överlevde kanske man ska säga ;)
hade projetarbete hela dagen förutom sista lektionen då vi hade fysik ongen bra kombination idag för var riktigt trött idag och någon fysik kan jag inte förtillfället tror jag lämna mitt smarta jag hemma idag ;)
Just det några veckor framöver här ungefär fram till höstlovet så är jag ledig på fredag verkar det som :) så är skapligt glad för det bättre kan man ju inte ha det , fast jag kommer ju typ bara läsa fysik och kemi om dagarna... Haha men det är sista året så jag ska bara ta och njuta å plugga hårt så kanske jag klarar det här och når dit jag vill :D
ne nu ska jag boka vår resa till London :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Någonting har hänt med din design, den ser lite... konstig ut :O

2012-08-21 @ 22:13:00
URL: http://rufus.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0