ej fattig längre ;)

hejsan på er !
idag så har jag vart ute på promenad med min lilla bäbis :D sen så har jag klippt gräsmattan och är inte pank längre :D wohooo fick även pengar av mormor för de gånger pappa klippte när jag var borta;) hehe kanske borde låta pappa fortsätta att klippa men jag får pengarna eller vad säger ni x)
sen så har jag inte gjort så mycket mer spännande ;) fick laga maten ifah för mamma å pappa åkte iväg efter 6 till forssjö på någon dans ja eller vad man nu ska kalla det ;) så jag gjorde tacos men det är massa över... Jessica har inte allt på sin tacos å det glömde jag ju såklart birt när jag fixa ;) haha
sen har jag mest tagit det lugnt och imorrn blir det att åka till Tuna park med elin och sofia och elin är den som kör :D kanske inte blir så mycket shopping för min del eftersom jag måste spara till vår resa till London som vi ska göra i höst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0