tjejkväll !

om en och en halv timme blir det tjejkväll hos ronvall :D så jag håller på att fixa mig :P Pappa å jag var ju i norrköping förrut å då lyckade jag få med mig leggings,ponchon,halsduk,ett linne och en bok :P skulle köpa convese också men hitta ionga så det ska jag å pappa fixa en annan dag!
När vi var där så träffa vi min kära plastfarbror och plastfaster :) Bättre farbror kan man inte ha måste jag säga han har så sjuk humor så man måste baa älska honom ;) det va å sen jag träffa dom så det var kul :)så det blev lite kramar idag x )
Sen måste jag ju bara säga att det är nog inte riktigt min dag idag för lyckades sträcka mig mellan skulderbladen så det gör satans ont just nu men får stå ut ;) hehe, känner att det var ett tecken på att jag ska börja med träning igen som jag faktiskt ha tänkt att göra nu när skolan har kommit igång igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0