Sweeney Todd

Har haft en helt okej lördag faktiskt måste jag säga ! Det börja med att jag fick sova rätt så länge iaf ;) haha sen vid 11 skjutsa vi ut jessica till harbacken sen när vi kom hem så gjorde jag lite läxor har ju prov på tisdag men det jag hann göra var att skriva alla instuderingsfrågor på datan! Sen har jag gjort lite matte! Det blir att göra färdigt matten imorrn och plugga djurvård.
Pappa å jag var även å handla lite, så då köpte jag på mig lite godis, men har fortfarand eskit mycket kvar:P haha har blivit svårare att äta så mycket nu när jag har fått tandställning x) Men nu på kvällen så har jag sett Sweeney todd en riktigt bra film som jag rekomenderar starkt dels för att Johnny depp är med men den är suverän ändå men jag diggar ju alltid filmer lite extra när han är med i dom ;)Ja det blir väl en film till antar jag måste ju utnyttja att jag har sovmorgon i morrn, annars är det ju ingen mening med helgen, det är nog det bästa med helgerna att man får sova länge och att man får göra vad man vill typ :P om man räknar ort alla läxor så skulle helgerna vara perfekta x) Så ni kan tänka er hur mår när jag har en läxfri helg som inte händer så ofta! Men ha en bra lördagskväll/natt hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0