sunday

då är även snart denna helg över den med:/ men men jag har haft en bra helg ändå! ;) Idag så var jag och min syster och kolla på medryttarhäst/stallhjälp å vi ska åka dit nästa lördag och vara där hela dagen tror jag och sen får provrida.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, imorrn ska vi ha don't drink and drive hela dagen i skolan... den ända positiva är att vi äter på stan! Sen efter skolan ska jag på utbildning med SISU! ja det är väl det som händer imorrn, i veckan händer inte så mycket förrutom på onsdag då jag är ledig för att jag ska till tandläkaren igen och då passar jag på att klippa å färga utväxten när jag ändå är ledig liksom ;)
Sen blir det väl läxor som vanligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0