Skaplig onsdag

Då börjar det närma sig mer  och mer slutet av veckan ! har varit ledig idag för att jag skulle till tandläkaren, har suttit in lite av tandställningen :P sen vd 12 så klippte jag mig och färga håret ! Böev riktigt nöjd !
det ända problem jag har för tillfället är att jag inte har vant mig vid att jag har saker imunnen men har bara fått i gommen och på sidorna där gluggen är efter tänderna jag drog ut :P
har även gott ut med min bebis också och har även sett filmen Tillbaka till framtiden III, riktigt solig film trots att den är gammal X) Imorrn kanske det blir att träffa madde efter skolan som jag inte har sett på länge så jag får hoppas på det bästa :D ne nu ska jag nog läsa lite grann så bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0