Skalvan

Då har man lyckats klara av yttirligare en vecka i skolan :D som vanligt så älskar jag fredagarna så klart för då vet man att det är helg sen , logiskt eller hur! Men jag tycker så här att måndag är så jobbiga för dom är första dagen på veckan och tisdag tycker jag inte heller om för det är dagen efter måndagen, onsdagen klarar jag av för det blir mitten på en skolvecka! Torsdagarna älskar jag för då vet jag att det är fredag dagen där på sen när det då blir fredag är jag jätte glad oavsätt vad som händer för jag vet att det blir helg sen och lördagar tycker jag jätte mycket om för att man är ledig söndagarna börjar jag känna ångesten över att en ny vecka kommer... men men jag vet ju att det alltid kommer dom dagarna jag tycker om ! ;D
Förresten så red jag i torsdags och det var verkligen roligt och jag fick värsta kicken av hur det var! märks att jag har saknat det mycket så från och med nu kommer jag rida på torsdagar! Fick rida en häst som heter Fabbe som jag har ridit förut, en riktigt härlig häst! Men eftersom jag inte har ridit på 2 år så får man ju ta straffet för det efter också jag fick nämligen träningsverk i bena men det är ju bara positivt eller jag försöker se det så iaf! Haha
Tittade på skalvan nyss och då gästade kevin Costner snacka om tur att jag fick för mig att verkligen titta på det idag eftersom en skådis var med ... haha ne men jag brukar titta på det ibland tycker det är intressant och roligt! rekomenderar det starkt men tyckte det var extra intressant för att han var med idag filmnörd som jag är! Mpste bara säga det att den här helgen kommer gå ut på fysik... som jag egentligen inte vill men ska försöka ta tag i livet den här helgen och göra något annat också men ni kan räkna med någon film också! haha ha en bra fredags kväll/natt hörrni! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0