Matte

måste bara säga att det är så himla härligt när man går i skogen när det börjar bli höst det är så himla fint ute då ;) Var ju ute förrut med min bebis och det var helt underbart man vaknar liksom till på något sätt :P
jessica och jag var ju nere på stan förrut och vi åt kräftskjärtsallad "mums" sen så köpte jag lite pennor och ett penskrin till skolan och så köpte jag lite saker som jesssica vill ha :P
När mamma å pappa kom hem så fick jag mina efterlängtade converse :D blev jätte glad !!!
just nu sitter man och kämpar med matten och det går verkligen inge bra tror att jag har tappat min smathet någonstas x) ne nu ska jag fortsätta att kämpa x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0