love this !

Kom nyss he från en promenad med elin och lilla lindsy :D det var riktigt trevligt att få träffa elin :D ja sitter ed in nya data nu är så himla glad och tacksam för att min pappa finns han är världens bästa pappa man kan ha enligt in åsikt, men det är ju för att det är in pappa!
Förresten åste säga att jag har hunnit med att se alla säsonger nu utav buffy, vissa hoppa jag över för har redan sett dom så många gånger att jag kan do snart utantill ;)
Imorrn blir det skola och få träffa vännerna igen det ska bli kul :) behöver vara lite social nu :P imorrn slutar jag 15.30.... men det blir ändå helg imorrn så man måste vara glaaad i morrn ! så ha en trevlig torsagskväll hörrni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0