långdaaag!

Då har man haft en lång dag i skolan idag då!!! Hade med mig datan idag för var tvungen att ha den på svenskan då vi skriver referat! Men dagen börja med prov.. Gick väl rätt så bra jag svara på allt även om det ibland kanske var mer vad jag tyckte lät bra x) Haha
sen när man har mikrobiologi och får se hur bakterierna ser ut som jag och mimmi har odlat, det var inge trevligt kan jag säga! men men det tillhör ju studierna ;) men redan då så flippa jag ut skratta åt ett jätte dåligt skämt :P
men ja det är väl vad som har hänt mest under skoldagen! Men hade väldigt roligt på vägen hem med fanny, emma och emelie! :D Ni gjorde tågresan hem!!
Ja och inte nog med det nyss när jag var ute med lindsy så kommer ett äldre par fram till mig och berättar en stor schäfer springer lös omkring i närheten! Det var ju väldigt snällt och tur att dom berätta det för mig eftersom lindsy har börjar löpa! Men jag blir så trött på när hundar rymmer ibland, man kan ju undra om vissa folk har någon koll i huvudtaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0