duktig man är

då är det snart slutet av denna helg, men idag har jag varit duktig! Var å klippte gräset hos mormor på förmiddagen så man tjäna lite pengar x) sen så åkte familjen å handla lite hästsaker till min syster jag lyckades få ett par ridbyxor ;) Eftersom jag har ju inte börjat rida än utan vi ska kolla runt lite först!
sen så har jag gjort klart matten så stolt jag är för det och det känns skönt också för den delen! Sen så har jag suttit och markerat viktiga saker i mina häften som jag ska plugga på i djursukvården snacka om vad jag är duktig idag med läxorna har inte ens kollat på film eller någon serie! haha sen var jag också ute med min bebis så jag borde få beröm för hur duktig jag har varit ;)
Men nu är det ju så att jag belönar mig med en film eller serie så det lönar sig att göra allt slit först och sen roa sig , men måste ju ändå plugga mer djursjukvård sen iaf men jag har ju iaf gjort mycket så jag förkännar det här!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0