typiskt

bion var jätte bra jag älskade filmen!!! och blev förälskad i nya skådespelare x) vi var bara 5 stycken som kolla men det var fett värt att se den !
Imorse när jag vakna så blev det ingen rolig upptäckt det är nämligen så att min hals är helt förstörd och jag låter som ett tröskverk... Så typiskt att det blir så när man är ledig! men iaf åt på barken med mormor idag och det var jätte trevligt :) sen lite senare på dagen gick jag med lindsy till djurmagazinet och träffa emma och köpte även ett ben till lindsy ! :D Ska träffa henne imorrn med men det blir när hon slutar så ska lindy få träffa yatzy om hon nu stavas så blev lite osäker :P
Ja och sen nu senare på kvällen så red jag och vi hoppa och det var första gången på 2år men det gick väldigt bra så tummen upp för mig ! Men nu ska jag fortsätta att titta på The vampire diaries har nämligen blrat titta om för några dagar sen så måste ju fortsätta x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0