Sjukt kul !

Vet att jag inte har bloggat på ett tag men har varit sjuk ända tills igår då jag gick till skolan det var riktigt kul faktiskt igår :P Mimmi kalla mig ko när jag fick ont, då sa hon att vi borde kanske ringa veterinären så då undrar man ju om jag skulle ligga på dödsbädden så vet jag ju att om mimmi är med så kommer ingen läkare utan en veterinär :P Hon kalla elin för fisk också ! :P haha men man måste bara älska mimmi ändå för vi hade så sjukt roligt igår! Vi var lite sega på svenskan med för det var något som skulle vara kul men vi fatta det lite senare än alla andra och börja skratta som bara den men det var mest roligt för att vi var så efter!
Sen på fysiken så var jag och elin något extra måste jag ju säga för helt plötsligt så skulle vi räkna ut densiteten på en båt i en upg men då säger mimmi att vi måste räkna ut det på vad båten är gjord av , då föreslår ju hon såklart trä men elin å jag vill inte ha trä och vi bara slang ur oss något och det blev plast och då blev det värsta diskussionen om ingen båt är gjord av plast, då är ju så klart att söta elin säger att alla dem stora fartygen är ju gjorda av plast... hahah stackarn ibkand har man sina stunder men då kommer ju vår lärare in och säger att det är gjort av plåt,metall och glasfibrer mm kommer inte riktigt ihåg vad han sa men kul var det !!!
Ja idag är det lördag och förtillfället är man ensam hemma med bäbisen, men senare ska mamma å jag ner på stan en liten stund och senare på eftermiddagen ska vi till min kära moster och fira henne ska få träffa kusinerna också tror jag :P Ska även klämma in plugg under dagen har ju matte å fysikprov nästa vecka... men men man kan ju inte alltid få leva livet inte ! Men ni får ha en bra lördag hörrni!
får bli en gammal bild x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0