rally tydligen..

då har man äntligen fått helgen man har längtat efter eller jag har mest längtat efter att få sova ...;)
Min fredag har sett ut som vanlig kommer hem åker iväg till kultruskolan och spelar gitarr sen åker man hem.. Haha inte mycket till liv det, men skicka in en läxa också sen var jag tvungen att åka iväg å handla.. Och det är ju Rally SM i k-holm nu som jag hade glömt bort, så när jag åker på min lilla moppe så börjar jag undra varför det är så mycket bilar ute nu sen blir jag omkörd utav rallybilar x) haha vet inte hur många jag såg men många så nu har jag nått en rolig grej när man åker moppe!
Ja och nu kollar jag lite på idol medans jag gör lite annat :P haha ne nu ska jag titta lite till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0