biotime ikväll!

Idag åkte man då till norrköping för en lektion som sluta 09.50 men sluta lite tidigare ändå, sen åt jag och emelie på stan för vårat tåg fick 11.30 så då passa vi på att äta på max :P
Nör man kom hem så gick jag ut med min söta lilla bäbis :D det var en trevlig promenad har sedan jobbat lite på labbrapporten, har inte mycket kvar nu så det är bra (Y)
Har även läst på min bok som jag läser på svenskan den är så himla bra det händer nya saker hela tiden och det handlar ju om något jag själv tycker är intressant, det är The lincoln laywer och jag funderar ju på att bli advokat så det är verkligt intressant och spännande att läsa boken X) haha
Men nu är det så här att jag har långledigt nu för nu är jag ledig tills på måndag fatta vad skönt ! jag bara njuter av tanken på att få sova länge.. Å ikväll blir det lite kvalitets tid med min lilla pappa vi ska nämligen gå på bio ikväll och se the three musketeers så det ska bli kul, det har då min pappa offrat sig för att att gå med mig x) ne han vill själv se den så det passa ju bra bara det att han ska ju jobba imorrn det ska ju då inte jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0