snart så!

oj oj vad tiden går fort nu är det bara två skoldagar kvar utav denna vecka sen är jag hemma i tre veckor på praktik på hunddagiset i stan! :) helt okej och skönt ska det bli att får vara hemma under de här sista veckorna för sen är det ju bara tre dagar kvar ! Men nu längtar jag tills lördag då jag åker till horseshow! som ska bli jätte kul, vi åker dit med stallet så min syster sja också dit men även elin så jag har någon jag kan vara social med ! :P
Just nu längtar jag bara tills lovet kommer för jag har så himla mycket plugg nu, har ju fysik men den är jag nästan klar med ska mest läsa igenom och kanske ändrar lite smått, sen har vi ju; matte,projekt och företagande,svenska, genetik fysik igen för jag måste räkna sen har vi också djursjukvård och inom den ingår farmakologi och intensivvård.. Men men det är bara att försöka se positivt på saker å ting så kanske det lönar sig med allt slit:P ne nu ska jag bara ta det lugnt de sista timmarna utav onsdagen!
bjuder på denna bild från kräftskivan i sommras ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0