oh happy daaay!

idag är det ingen vanlig dag för det är Lindsys födelsedag HURRA HURRA HURRA!! :D ooch även grattis till hennes syskon och om det finns någon annan som fyller år idag!
Idag är det då torsdag som alla vet och jag är alltid glad på torsdagar för att jag vet att det är fredag dagen därpå visst är jag smart va x) ne men jag har mer ork att gå till skolan på torsdagar å fredagar än de andra dagarna:P
Men iaf idag så red jag och vi bytte häst idag och jag fick rida Annekke och jag blev förälskad i henne! måste bara säga att hon kommer in på listan utav hästar jag tycker om visst den är inte så stor kanske en eller tre hästar till, men den kommer bli större:P Men jag kände att det klicka till när jag red henne! Så jag ser fram emot nästa vecka!
ne nu ska jag dricka mitt honungsvatten och njuta av torsdagskvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0